LÉTESÍTMÉNYGAZDÁLKODÁSI RENDSZER
Integrált rendszerünket egyaránt szánjuk kezelőknek és üzemeltetőknek
Létesítménygazdálkodási rendszer: Opteamus
Minden Létesítménygazdálkodási rendszer alapvető funkciója a létesítmények, ingatlanok, bérlők és tulajdonosok legkülönfélébb adatainak dokumentált nyomon követése. Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer persze rugalmas - egyaránt használható raktárak, lakóparkok, irodaházak, vagy plázák adatainak kezelésére - igény szerinti beállításokkal. A rendszer tetszőleges mobil eszközről is használható, a munkatársak a helyszínen is képben vannak, a munkavégzés után akár azonnal kitölthetik a 100% digitális munkalapokat és a képernyőn írathatják alá őket. Tetszőleges adatokat képesek vagyunk okosan nyilván- és számontartani, legyenek azok a tervszerű megelőző karbantartások, mérőórák adatai, bérlők panaszai, szerelési munkalapok, jegyzőkönyvek, vagy bármi más. Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer egyértelmű és testreszabható képernyőkön mutatja meg a munkatársaknak és a vezetőknek az épületek, a bérlők, a tulajdonosok teljes történetét, az aktuális karbantartási feladatokat, vagy az aktuális pénzügyi elszámolásokat.
Integált FM és PM funkciók
Egy jó létesítménygazdálkodási rendszer egyaránt rendelkezik FM és PM funkciókkal, amire nagy szükség is van, mert a Magyarországon ezek jellemzően együtt jelennek meg a cégeknél. Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer egyetlen, integrált adatbázisban kezeli a műszaki adattartalmat (az ingatlanokat, azok gépészeti és karbantartási adatait) és a pénzügyi adatokat is (bérlőket, bankszámlákat, szerződéseket, közművek adatait). A munkatársak - jogosultságuktól függően - egy létesítmény teljes történetét és aktuális állapotát láthatják, legyen szó akár üzemeltetésről, vagy pénzügyi adatról.
Felhőben is, telepítve is
Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer ügyfeleink rendelkezésére áll felhős szolgáltatásként, de telepített üzemmódban is.
FM rendszer statisztikák, listák, vezetői kontroll
Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer által tárolt adatokból tetszőleges kimutatás készíthető. Vannak kész listáink, igény szerint csinálhatunk újakat, de a legizgalmasabb, hogy felhasználóink maguk is gyárthatnak listákat, akár közvetlenül SQL nyelven, akár Lista Varázslónk segítségével. A listák értelemszerűen jogosultságtól függően futtathatóak, paraméterezhetőek, kategorizálhatóak, sőt időzítetten levélben is lekérhetőek. Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer a munkatársak által rögzített adatokból azonnal kimutja az eredményességet, a hatékonyságot, a ráfordított energiát, csakúgy a hiányosságokra, az elhanyagolt ügyekre, az elodázott feladatokra is azonnal fényt derít.
Megbízható 20 éves magyar rendszer
Rendszerünket 20 éve terveztük, kifejezetten ipari célú felhasználásra, nem csak kisvállalatoknak, de akár nagyoknak is. Ügyfeleink rendre átlagon felüli rugalmassága választják szoftverünket. Egy gyors bemutatón szívesen megmutatjuk Önnek is, mire képes ma egy korszerű létesítménygazdálkodási szoftver.
PM funkciók
Integráltan PM funkcióink is vannak. Mit tudunk a kezelőknek segíteni? »
Nyilvánvaló előnyök
Az Opteamus létesítménygazdálkodási szoftver képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített megoldás?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya!»