FACILITY MANAGEMENT FUNKCIÓK
Legfontosabb FM funkcióink, a teljesség igénye nélkül...
Opteamus FM rendszer
Minden Létesítmény üzemeltető rendszer alapvető funkciója a létesítmények műszaki adatai, és a velük kapcsolatos munkák nyilvántartása. Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer persze rugalmas - egyaránt használható raktárak, lakóparkok, irodaházak, vagy plázák adatainak kezelésére - igény szerinti beállításokkal.
Tetszőleges területen tetszőleges adatokat képesek vagyunk okosan nyilván- és számontartani, legyenek azok a tervszerű megelőző karbantartások, mérőórák adatai, bérlők panaszai, szerelési munkalapok, jegyzőkönyvek, vagy bármi más. Az Opteamus létesítményüzemeltető rendszer egyértelmű és testreszabható képernyőkön mutatja meg a munkatársaknak és a vezetőknek az épületek, a bérlők, a tulajdonosok teljes történetét, az aktuális karbantartási feladatokat.
Bejelentések kezelése
Az FM üzemeltetési terület alapvető feladata a bejelentések, a hibajegyek kezelése. Opteamus rendkívüli testreszabhatósága már itt megmutatkozik...
A felmerülő problémák beépített helpdesk modulunkkal online bedobhatóak, akár közvetlenül a bejelentők, akár diszpécserük által. A bejelentéseknek nem csak a ténye tárolható, de a hozzájuk csatolt fényképek, a probléma megoldásának teljes menete, a kiadott alvállalkozói feladatoktól kezdve egészen a kitöltött munkalapokig, jegyzőkönyvekig. A bejelentések űrlapja igény szerint konfigurálható, csakúgy a történethez csatolható egyéb dokumentumok és adatok szerkezete is. A bejelentés közvetlenül csatolódhat a vonatkozó épülethez, berendezéshez, felelőshöz, így a rendszer egy Facebook könnyedségével navigálható keresztül-kasul. A bejelentésekről automatikus email értesítést kapnak az érintett diszpécserek, technikusok, de akár a bevont alvállalkozók is.
Elektronikus munkalapok
Maradhat a papír alapú munkalapoknál, az Opteamus FM rendszer ezt is támogatja, de részünkről készen állunk a 100% digitális munkalapok kezelésére. Ez sokkal korszerűbb, pontosabb és elegánsabb.
A munkavégzést a technikusok értelemszerűen munkalapokkal dokumentálhatják le, amelyre a helyszínen automatikus időpecsét és GPS koordináta kerül. A munka végeztével a munkalapok rögtön alá is irathatóak az átvevővel. A munkalapok adattartalma igény szerint beállítható, akár olyan pontossággal, ami után már komplett elszámolás készülhet belőlük mind az ügyfeleink, mind az esetleges alvállalkozóink felé. (Az elszámolásokról a PM funkcióknál írunk még...)
Dokumentumok kezelése
A házakkal, létesítményekkel, lakókkal, javításokkal kapcsolatos mindenféle dokumentum, kép, vagy video nem csak hogy bekerülhet a rendszerbe, de nagyon könnyen elő is található onnan! A gyorskereső villámgyorsan megtalálja a liftkarbantartó céget, magát a liftet, vagy a liftre panaszt tevő személyt. A dokumentumok és adatok megtalálása még izgalmasabb: például egy, a liftjavítással kapcsolatos dokumentum automatikusan belekerül a liftvajító cég történetébe, a vonatkozó épület történetébe, a hiba bejelentőjének történetébe, és magának a liftnek mint berendezésnek a történetébe, azaz BÁRMELYIK nevezett helyen megtalálható, pedig csak egyetlen példányban tároljuk. Ez az asszociációs rendszer olyan kényelmet ad, mintha saját Goggle és wikipédia kezelné az adatainkat, csak éppen ismerve a magyar ragozást és a saját beceneveinket.
Berendezések nyilvántartása, karbantartása
A fontos berendezéseket minden adatukkal egyetemben tárolja a rendszer, és elvégzi a szükséges karbantartások éves ütemezését is. A karbantartási feladatok elvégzésére a rendszer emailben is figyelmeztet. A karbantartási terv éves naptárban is nyomon követhető.
FM rendszer statisztikák, listák, vezetői kontroll
Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer által tárolt adatokból tetszőleges kimutatás készíthető. Vannak kész listáink, igény szerint csinálhatunk újakat, de a legizgalmasabb, hogy felhasználóink maguk is gyárthatnak listákat, akár közvetlenül SQL nyelven, akár Lista Varázslónk segítségével. A listák értelemszerűen jogosultságtól függően futtathatóak, paraméterezhetőek, kategorizálhatóak, sőt időzítetten levélben is lekérhetőek. Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer a munkatársak által rögzített adatokból azonnal kimutja az eredményességet, a hatékonyságot, a ráfordított energiát, csakúgy a hiányosságokra, az elhanyagolt ügyekre, az elodázott feladatokra is azonnal fényt derít.
PM funkciók
Integráltan PM funkcióink is vannak. Mit tudunk a kezelőknek segíteni? »
Nyilvánvaló előnyök
Az Opteamus létesítménygazdálkodási szoftver képességei alaposan túlmutatnak a klasszikusokon. Mennyiben tudunk többet? »
Felhős megoldás?
Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »
Telepített megoldás?
Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya!»