Your browser does not support JavaScript!

OPTEAMUS CAFM Nyilvánvaló előnyök

Az alábbi képességeinkkel nem csak megelőzünk más megoldásokat, de versenyelőnyt kínálunk.

helpdesk rendszer

FM és PM integráció

Opteamus létesítménygazdálkodási rendszerünk egyetlen adatbázisban integrál minden adatot. Egy ingatlanra fókuszálva együtt láthatjuk a bérlői alapadatokat, a közmű fogyasztási adatokat, a bejelentéseket, a ki és bemenő számlákat, azaz mindent. Ugyanígy, tetszőleges kombinált statisztikák készíthetőek az üzemeltetői folyamatok bármely részéről. A munkafolyamatba online bevonhatóak az összes fontos szereplő, legyenek ők akár üzemeltetők, könyvelők, alvállalkozók vagy tulajdonosok. Nagyon szigorú, nagyvállalati jogosultsági rendszer vigyázza, hogy mindebből ki-ki csak annyit lásson, amennyit szükséges.

Rugalmasságban verhetetlen

Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer talán legfontosabb extra képessége, hogy nem csak a szokásos Ingatlan, Szerződés, Hibajegy adatokat képes nyilvántartani, hanem az ezekhez kapcsolódó Tapasztalat, Munkalap, Változás, Időelszámolás űrlapokat is ismeri. Sőt. Tetszőleges olyan újfajta adatokat is képes kezelni, amelyeket az adminisztrációs felületen definiálunk (akár mi, akár a helyi alkalmazásgazdák!). Percek leforgása alatt definiálhatunk mondjuk Szabadság Igénylő, Tűzvédelmi jegyzőkönyv, Iso dokumentum, Önéletrajz, vagy bármilyen más típusú anyagot, amelyeket a szintén szabadon konfigurálható biztonsági rendszer segítségével csak a kellő felhasználóknak engedünk majd használni. Nem csoda, hogy vannak, akik az Opteamus rendszert FM műszaki üzemeltetési területen, és vannak, akik PM kezelői területen használják. Sőt, még mások CRM rendszerként, szerződés-nyilvántartóként, dokumentumkezelőként, HR adatbázisként, komplett ügyviteli rendszerként vezették be. A szoftver minden ízében testreszabható, akár bevezetés után, akár a helyi adminisztrátorok által is!

Tetszőleges topológia

Elég ha az ingatlanokban csak a lifteket és a légtechnikát tartjuk nyilván? Esetleg minden szint minden helységének területét és padlójának anyagát is ismerni kell? Az Opteamus rendszerben pontosan olyan topológiát hozunk majd létre, amilyenre szükség van. Ha kell, szinteket, ha kell areákat kezelünk, ha nem kell, akkor egyiket sem. Pontosan annyira egyszerű vagy bonyolult lesz a rendszere, amilyet szeretne.

Backoffice és folyamatok

Az Opteamus rendszer ugyan nem komplett ügyviteli rendszer, de az aktuális szervezet legfontosabb folyamatait könyen végigkísérhetjük vele. Ha kell, végig tudja követni a bejövő számlák sorsát, könyvelésre való előkészítését, engedélyezését, kifizetését. Ha kell, nyilvántartja a tervszerű megelőző karbantartási feladatokat. Ha kell, nyomonköveti a munkalapok sorsát, a beárazáson keresztül a számlázásra való feladásig. Mindezek csak példák, a rendszer rugalmasan tetszőleges szervezet tetszőleges adatatait tudja backoffice jelleggel kezelni. Ha Opteamusban biztos alapokra helyeztük a pénzügyi vonatkozású adatainkat, akkor a rendszer gombnyomásra tudja elkészíteni a havi számlákat, az engedélyezett bejövő számlák kifizetését, vagy a munkalapok perce és forintra pontos elszámolását.

Keresés mesterfokon

Hogy a gyorskereső megtalálja Para Zita adatlapját, vagy a 34561 sorszámú bejelentést, az magától értetődő. Az Opteamus CAFM rendszer gyorskeresője viszont megtalálja a "Zita beléptető" keresésre mindazokat a hibajegyeket, amelyekben (bármelyik) Zita a beléptető rendszerrel kapcsolatosan dobott be. Sőt. Az Opteamus gyorskeresője bármilyen szótöredékre képes a teljes adatbázist végigkeresni, így könyen rákereshetünk akár hibaüzenetekre, hibakódokra, vagy bármilyen szöveg töredékre, amire emlékezünk egy eset kapcsán.

Asszociatív adatkezelés, riadók, jelentéskészítés

Az Opteamus létesítménygazdálkodási rendszer kezdetektől fogva ipari, nagyvállalati felhasználásra alkalmas terméknek készült. Magától értetődően tartalmazza mindazokat a testreszabási-, biztonsági-, jelentéskészítési-, figyelmeztetési-funkciókat, amik a professzionális rendszereket megkülönöböztetik a garázs-megoldásoktól. A statisztikákat és tetszőleges kimutatásokat akár automatikusan, ütemezetten, emailben is elküldhetjük az érintetteknek. Így nem csak a késések és a jelen helyzet látható, de proaktívan a jövőbe mutató feladatokról is időben figyelmeztetést kaphatunk.

PM funkciók

Integráltan PM funkcióink is vannak. Mit tudunk a kezelőknek segíteni? »

FM funkciók

Mit és hogyan tud segíteni egy FM szoftver a mindennapi munkában? »

Felhős megoldás?

Semmi kedve egy új rendszer üzemeltetésének terhét a nyakába venni? Távszolgáltatott felhő megoldásunkat épp erre találtuk ki »

Telepített megoldás?

Erős informatika van a házban, és amúgy is szeretne a falakon belül tudni minden adatot? Semmi akadálya!»

Györkő

"Rugalmassága miatt választottuk és nem csalódtunk."

Györkő Zoltán Balabit cégalapító

Dobó

"Vannak azért ebben az országban érdekes fejlesztések..."

Dobó Doransky Mátyás
w2 guru

Bátorfi

"Ez a lényeg. Erről kellene szólnia az informatikának..."

Bátorfi Zsolt Rendszermérnök
Microsoft Magyarország

HELPDESK

Érdekli? Megmutatjuk!

Cég*:
Név* :
Beosztás* :
Email* :
Telefon:

Nyilvánvalóan csak helyénvaló célra használjuk az adatait, sem tukmáló levelektől, sem levakarhatatlan telemarketingesektől nem kell tartania.

 

 Igen, megismertem és elfogadom az erre vonatkozó adatvédelmi tájékoztatót.

A magyar Opteamus FM Szoftver rendszer rugalmas és hatékony megoldás a garázs-szoftvereken túl, de a tízmilliós megoldásokon innen - lassan 15 éve.

Opteamus FM Szoftver rendszerünket azoknak a szervezeteknek szánjuk, akik ipari szintű FM funkciókat szeretnének az adatmennyiség, a biztonság, a teljesítmény vagy a megbízhatóság tekintetében, de mindezt az egyedi szoftverek kreativitásával és rugalmasságával. Akik professzionális megoldást keresnek, de valós áron.

Megmutatunk mindent élőben - kérjen bemutatót, nézze meg árainkat!

Opteamus blog Opteamus twitter